Vyhledávání


Anketa

Máte také svůj web?

Celkový počet hlasů: 7

Začátky tohoto webu

19.04.2011 15:50

Už si ani nevzpomínám, kdy to bylo, ale vím, že tentokrát jsem si dala předsevzetí, že od nich jen tak neodejdu (jako od minulých například Supermouse nebo Mimimouse - to víte no měla jsem moc ráda myši ;D). A zatím se mi to dost dobře daří. Taky jsem si založila stránku na Blog.cz, což bylo o trochu později, pokud se nepletu a moc mi to nešlo. Nevěděla jsem ani ty nejzákladnější věci ohledně úpravy vzhledu stránky. Tak dobře, přiznávám se, že když mi to ani nešlo ( no teď už jsem na pár věcí kápla, ale stejně mám radši webnode) tak jsem se na to tak nějak vykašlala a trochu víc se zaměřila na tyhle stránky. Událo se tu poměrně dost změn, ale vy jste to stejně asi nepostřehly. Ostatně neřekla bych, že jsou tyhle stránky nějak navštěvovány.

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.